نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2726
-
الف
+

پیام تبریکی هنرمندان ایرانی به مناسبت «روز خبرنگار»

در این گزارش پیام تعدادی از هنرمندان مطرح ایرانی در پاسداشت از «روز خبرنگار» را مشاهده می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، روز ۱۷ اسد (مرداد) در ایران «روز خبرنگار» نامیده شده است. در این روز از تلاش‌ها و کوشش‌های فراوان فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تقدیر شده و تلاش‌های آنان ارج نهاده می شوند.

این روز از دید هنرمندان نیز دور نمانده و به ویژه در طی دو سال کرونایی اخیر که خبرنگاران با شرایط سخت‌تری مواجه بودند مورد توجه بیشتری از سوی تمامی قشرها به ویژه هنرمندان قرار گرفته‌اند.

در این گزارش پیام تعدادی از هنرمندان مطرح ایرانی در پاسداشت از روز خبرنگار را مشاهده می کنید.

«عباس غزالی»: روز خبرنگار بر خبرنگاران صادق مبارک

عباس غزالی

«عباس غزالی» بایزیگر سریال در حال نشر «مادرانه» پیرامون روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک می‌گویم خصوصا از خبرنگارانی که اخبار را با دقت و صادقانه بدون دخل و تصرف منتشر می‌کنند قدردانی می‌کنم.

وی با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی و حرفوی رسالت خبرنگار را ارزشمند دانست و افزود: رسالت خبرنگاری جایگاه بالا و خطیری دارد، اما برخی شیطنت‌ها شایستگی و ارزندگی رسالت خبر و خبرنگار را زیر سئوال می‌برد، با این حال روز خبرنگار را به همه دست اندرکاران و خبرنگاران تبریک می‌گویم.

«آزاده زارعی» حضور خبرنگاران در تمام عرصه‌ها

زارعی

«آزاده زارعی» بازگر سریال «آوای باران» نیز در مورد خبرنگاران گفت: خبرنگاران قشر شریفی هستند قشری که زحمت‌های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه آنان در راستای اطلاع رسانی عموما دیده نمی‌شود. آنان افرادی هستند که پشت صحنه قرار دارند، اما حاصل تلاش آنان اخبار و اطلاعاتی است که شبانه روز در اختیار ما قرار می‌گیرد.

زارعی ابراز کرد: من شخصاً اهمیت و ارزش فراوانی برای خبرنگاران قائل هستم و روز خبرنگار را که ۱۷ مرداد(اسد) است به همه آن‌ها تبریک می‌گویم.

«پرویز فلاحی‌پور»: خبرنگاران قشر بسیار زحمتکشی هستند

فلاحی پور«پرویز فلاحی‌پور» بازیگر سریال «شب دهم» در خصوص فرارسیدن روز خبرنگار گفت: من همیشه به خبرنگاران احترام می گذارم و امیدوارم همواره در شادی، صحت و سلامتی زندگی کنند. امیدوارم خبرنگاران در سال پیش رو، موفقیت های بسیاری را به دست بیاورند.

بازیگر سریال «دلنوازان» شغل خبرنگاری را شغلی سخت دانست و خاطرنشان کرد: از نظر من خبرنگاران قشر بسیار زحمتکشی و صد البته کم توقعی هستند که من آنها را بسیار دوست دارم. 

«محمود پاک نیت»: روز خبرنگار بر همه خبرنگاران مبارک باشد

پاک نیت

«محمود پاک نیت» بازیگر با سابقه ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «روزی روزگاری»، «پدر سالار» ،«پس از باران»،«روشن تر از خاموشی»، «یوسف پیامبر»، «پشت کوه های بلند»، «خانه ای در تاریکی»و «شب دهم» نظاره گر بوده اند به مناسبت روز خبرنگار گفت: من برای تمامی عزیزانی که مشغول به حرفه سخت خبرنگاری هستند آرزوی موفقیت کرده و روزشان را بسیار تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: آرزو می کنم در درجه اول تمامی خبرنگاران همواره صحیح و سالم باشند و در ادامه اینکه امیدوارم همواره کارشان را با صداقت کامل انجام دهند.

«رسول نجفیان»: خبرنگاران با مناعت طبع و بزرگواری از اشتباهات بگذرند

رسول نجفیان

«رسول نجفیان» هنرمند پرآوازه ایرانی گفت: خبرنگاری کار پیچیده و دشواری است و من می‌دانم که این عزیزان بزرگوار چه مشقت‌هایی را در کارشان متحمل می‌شوند و به همین خاطر از صمیم قلب به تمامی فعالان عرصه خبر روز خبرنگار را تبریک می‌گویم.

وی افزود: پیشنهادی به اهالی رسانه و خبرنگاران دارم و آن اینکه اگر دهان کسی به اشتباه باز شد این اتفاق را بر او ببخشایند و با مناعت طبع و بزرگواری از اشتباه او بگذرند.

«کوروش تهامی»: امیدوارم خبرنگاران در بازتاب اخبار دقت بیشتری را داشته باشند

تهامی«کوروش تهامی» بازیگر ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 بازی او را در سریال های «مریم مقدس»، «روشن تر از خاموشی»، «زیر تیغ»، «تبریز در مه»،«شمس العماره»،«ملکوت»، «شوق پرواز»، «رویای گنجشک ها» و «دیوار شیشه ای» مشاهده کردند، گفت: روز خبرنگار به تمامی آن دسته از خبرنگاران متعهد و دغدغه‌مند تبریک می‌گویم و می‌دانم که کار بسیار سختی را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر وظیفه سخت یک خبرنگار در انتشار درست اخبار افزود: من رابطه ام با خبرنگاران خوب است، اما دوستان برخی مواقع به من کم لطفی می‌کنند. انگار که مصاحبه برای برخی از عزیزان رفع تکلیف است و به پیگیری اتفاق علاقه‌ای نشان نمی‌دهند. امیدوارم خبرنگاران ما در بازتاب اخبار دقت بیشتری را داشته باشند.

«جلیل فرجاد»: امیدوارم خبرنگاران همواره بی خطر به کارشان ادامه دهند

فرجاد«جلیل فرجاد» بازیگر با سابقه سینما، تیاتر و تلویزیون نیز با یادآوری واقعه تلخ روز خبرنگار گفت: وقتی روز خبرنگار می‌آید یاد عزیزانی می‌افتم که در سانحه هوایی شهید شدند و جگرم می‌سوزد. امیدوارم هیچ وقت دیگر شاهد چنین اتفاقات غم انگیزی نباشیم چرا که در آن حادثه تلخ تعداد کثیری از جوانان فعال رسانه به شهادت رسیدند و من هر وقت به آن فکر می‌کنم غم تمام وجود را می‌گیرد.

وی افزود: به تمامی دوستان خبرنگارم که بی وقفه تلاشی سخت را پیگیری می‌کنند تبریک می‌گویم. امیدوارم همواره بی خطر به کارشان ادامه دهند.

«اصغر همت»: خبرنگاری نباید هیچ وقت دست کم گرفته شود

اصغر همت

«اصغر همت» بازیگر سریال های مطرح «هزار دستان»، «آژانس دوستی» و کارگردان پیشکسوت تیاتر و تلویزیون ایران نیز با اشاره به سختی‌های حرفه خبرنگاری گفت: روز خبرنگار را به تمامی این عزیزان تبریک می‌گویم و برای همه آن‌ها آرزوی توفیق دارم. این حرفه بسیار شریف و بزرگ است و امیدوارم هیچ وقت دست کم گرفته نشود.

وی رابطه خود با خبرنگاران را اینگونه توصیف کرد: هیچ وقت با خبرنگاران رابطه بدی نداشته و ندارم. شاید برخی وقت‌ها انتظار من از بعضی خبرنگاران این است که خود را بیش از گذشته مسلح به سلاح دانش کنند. کسی که به حرفه شریف خبرنگاری روی می‌آورد باید از نظر دانش و آگاهی در سطح بالایی باشد.

همه ساله در ایران روز هفدهم اسد (مرداد) به یاد شهید «محمود صارمی» خبرنگار ایرانی که به همراه هشت تن از اعضای قنسولگری ایران در شهر «مزار شریف» (سال 1377) به شهادت رسیدند، به عنوان «روز خبرنگار» تجلیل می شود.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر